WOW

Followers

HBeat

Friday, May 21, 2010

SELAMAT HARI ULANGTAHUN TN PENDITA




SELAMAT HARI ULANGTAHUN Tn Pendita Hj Masdon.




Aku memohon kepadaMU Ya Allah.....Peliharalah kesihatan Tn Pendita, murahkanlah rezeki beliau sekeluarga dan lanjutkanlah usianya...agar beliau terus mencurahkan ilmunya kepada kami serta membimbing kami mengharungi kehidupan di alam maya ini.....Amin.....

Kamu ibarat lilin yang menyuluh jalan aku dikala kegelapan dalam mengharungi liku2 kehidupan. Doa dan nasihat serta panduan yang diberi aku cuba manafaatkan sepenuhnya. Kadangkala aku tahu aku banyak menyusahkan Tn Pendita sekeluarga, itulah kelemahan aku......aku minta maaf. Walaubagaimanapun kamu adalah idola ku dalam membina kekuatan mengharungi kehidupan ini.

Halalkan segala ilmu yang dicurahkan kepadaku dan maafkan sekiranya ada kesalahan yang menyinggung hati Tn Pendita selama aku mengenali mu.

HAPPY BIRTHDAY......TO YOU......HAPPY BIRTHDAY TO YOU.....HAPPY BIRTHDAY TO TN PENDITA....HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU.......

No comments:

Post a Comment

click if you like it

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID
Related Posts with Thumbnails